www.iOLiViER.cz
Reklamní agentura v cestovním ruchu : Aktuality : Zpravodajství
V kongresové turistice Praha stále potřebuje marketingovou podporu
Prahu jako turistickou destinaci již není třeba propagovat, o čemž svědčí davy turistů, které můžeme denně vidět v centru města. V některých specifických oblastech turistického ruchu ale ani Praha, a tím spíš další české regiony zatím nevynikají. Například v oblasti kongresového turismu má i Praha stále co dohánět. Zlepšit pozice ve velmi lukrativním odvětví kongresové turistiky má Praze mimo jiné pomoci marketingová kampaň Czechtourismu zaměřená na latinskoamerické země. Praha může konkurovat jiným metropolím příznivými cenami a kvalitními službami. Země Latinské Ameriky nedosahují svými ekonomickými možnostmi stejné úrovně jako země západní Evropy, severní Ameriky nebo východní Asie, nicméně díky své lidnatosti rovněž představují velmi perspektivní trh.

23.08.2019
© 2005-2024 OLiViER s.r.o.