www.iOLiViER.cz
Reklamní agentura v cestovním ruchu : Aktuality : Zpravodajství
Počet turistů z Číny letos předčil všechna očekávání
Český statistický úřad vydal oficiální statistiku příjezdu zahraničních turistů do Česka za první pololetí tohoto roku. Vyplývá z ní, že počet turistů přijíždějících z Ruska letos ve srovnání s loňským rokem mírně poklesl o 1,7 %.
Výpadek však bohatě nahradili Číňané s meziročním zvýšením o 28 %, což v absolutních číslech jen za druhé čtvrtletí znamená 185 tisíc příjezdů cestovatelů z nejlidnatější země světa.

17.09.2018
Čeští podnikatelé v cestovním ruchu můžou nabídnout své služby Kanaďanům
V Montrealu se chystá další ročník největšího kanadského turistického veletrhu Salon International Tourisme Voyages. Každý rok se veletrhu v montrealském výstavním paláci zúčastní více než 34 tisíc návštěvníků, kteří hledají cestovní inspiraci u více než 400 vystavovatelů.
Velvyslanectví České republiky v Ottawě a agentura CzechTourism New York budou tento rok prezentovat ČR jako zemi bohatou na kulturu, historii, architekturu, sport a volnočasové aktivity. Veletrh se koná v druhé polovině října, české cestovní kanceláře ještě mají možnost prezentovat Kanaďanům, kteří patří k nejbonitnějším turistům na světě, nabídku svých služeb.

17.09.2018
Česko čeká na Japonce
V prestižním místě přímo v centru Tokia se uskuteční Český festival. Akce představí Japoncům nejen českou kulturu, tradice a výrobky typické pro Českou republiku. Během tří dní na konci září budou mít návštěvníci unikátní příležitost poznat české zvyky a poslechnout si českou lidovou hudbu (až do japonské metropole přijede cimbálovka Strážničan). Velká expozice bude věnována zajímavým turistickým místům.
Japonci budou moci ochutnat české speciality, včetně piva a vína, seznámit se s dalšími českými výrobky jako je kosmetika, šperky, hračky, Bohemia Crystal, módní rukavice nebo modrotisk textilií. Ve srovnání s Korejci nebo obyvateli Singapuru a Hongkongu jezdí Japonci na dovolenou do České republiky relativně málo, proto je pořádání podobný propagačních akcí velmi důležité.

17.09.2018
Hradec Králové jako nová pobytová destinace pro ruské turisty
Sté výročí československé nezávislosti přineslo do turistického ruchu i lehce navýšené marketingové rozpočty. Díky tomu se podařilo realizovat například ruský microsite „100 let České republiky“. Konkrétní výsledkem projektu je, že se na ruském trhu objevily nové pobytové programy v dosud málo známých českých destinacích.
Jedná se především o Plzeň a Hradec Králové. Zvláště Hradec je pro Rusy něco zcela neznámého. Prosazení nového pobytového místa do povědomí zákazníků je vždy velmi obtížné. „Microsite v průběhu února až června 2018 navštívilo více než 17 tisíc odborníků a do webináře CzechTourismu se aktivně zapojilo 308 účastníků,“ – doplňuje Alena Kudílková z moskevského oddělení CzechTourismu.
17.09.2018
Jak dát o sobě vědět a neobtěžovat
Naše firma OLiViER znovu rozšířila svou síť reklamních stojanů na recepcích pražských hotelů. Nyní je jich už 75. Umístění reklamních letáků do těchto stojanů je ideální možností, jak na své služby upozornit návštěvníky Prahy a přitom svou reklamou neobtěžovat.
Kromě toho je známým faktem, že většina letáků rozdávaných náhodným lidem na ulici skončí v odpadkových koších, aniž by si je někdo pořádně přečetl. Nic takového u reklamních letáků umístěních do stojanů na hotelových recepcích nehrozí. Tento druh distribuce reklamy je vhodný pro inzerci různého druhu – od kultury, restaurací, nákupy až po zábavu a další služby.
17.09.2018
Japonce zaujal brněnský Bar, který neexistuje
Japonská satelitní televize BS-FUJI v srpnu odvysílala dva díly cestovatelského pořadu World Tour – the Perfect Map, které byly věnovány České republice. Jeden díl ukázal krásy Mikulova, Lednice a Brna, druhý díl představil Litomyšl a Prahu. V Brně Japonce zvláště zaujal Bar, který neexistuje, také na podnik Na Stojáka i vítězná restaurace ze soutěže Gourmet Brno 2018 – Pavillon. Kromě jídla a pití se pak v celé kráse objevilo Mahenovo divadlo.
V Litomyšli známý moderátor Shinchi Waga zhlédl na zámku představení Jenůfy v provedení souboru Národního divadla v Brně. Do záběrů se dostaly i rodný byt Bedřicha Smetany nebo lahůdka pro kameru v podobě Portmonea Josefa Váchala.
17.09.2018
Francouze je třeba do Česka víc lákat, zabírají třeba stezky v korunách stromů
Zvláštností příjezdového turismu do Prahy i celého Česka je relativně malý počet návštěvníků z Francie. I bez pohledu do statistik víme, že francouzština na pražských ulicích zaniká v konkurenci angličtiny, ruštiny, ale i španělštiny. O alespoň částečnou nápravu tohoto stavu se bude snažit velká víkendová příloha populárních novin Le Figaro, jejíž publikace je naplánována na začátek podzimu. Její autor Vincent Noyoux v léto podnikl 800 kilometrů dlouhou cestu po Česku.
Zajímavé určitě je, že cizinci někdy hodnotí atraktivitu českých destinací jinak než sami Češi. Noyoux podle první reakce zhodnotil lipenskou stezku v korunách stromů jako atrakci, která předčí i jihočeské zámky. Důvod? Prostě ve Francii nic takového nemají.
17.09.2018
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  > >>
© 2005-2018 OLiViER s.r.o.