iOLiViER.cz >> Reklamní agentura v cestovním ruchu >> Aktuality >> ZpravodajstvíCzechtourism zve ruské turisty do skláren
Turistickým lákadlem mohou být nejen návštěvy historických měst a přírodních krás, ale také exkurze do špičkových továren. Značky jako Moser, Preciosa nebo Thun jsou konkrétně na ruském trhu velmi dobře známy, zvláště mezi příslušníky střední a starší generace. Czechtourism zorganizoval natáčení osmidílného miniseriálu o výletech do těchto, ale i jiných výroben v západních a severních Čechách.
S velkým ohlasem se setkala například návštěva sklárny Ajeto. Zúčastněným firmám podobné akce přinášejí několikanásobný zisk. Kromě posílení značky je to i zvýšení prodeje, protože drtivá většina návštěvníků si po exkurzi koupí i nějaký výrobek na památku.
© 2005-2024 OLiViER s.r.o.