iOLiViER.cz >> Reklamní agentura v cestovním ruchu >> Aktuality >> ZpravodajstvíJet do Česka dává Korejcům smysl nejméně pětkrát
Czechtourism uspořádal v Soulu velkou propagační akci pod názvem Pět smyslů České republiky. Projekt byl zaměřen na významné domácí destinace, hotelové kapacity a turistické atrakce - památky UNESCO, romantickou Prahu, pivní a vinařské tradice a lázeňství. Současně byly představeny turistické atrakce měst Brno, Plzeň a Karlovy Vary, a dále též nové segmenty zaměřené na rodiny s dětmi, specializované itineráře a pobytové programy pro VIP turisty. K prezentaci se úspěšně připojily i soukromé subjekty – Lázně a Hotel Chateau Mcely, Hotel Imperial Karlovy Vary, Hotel Savoy Prague a dále společnosti Rudolf Jelínek, KIWI.com, Balloon Adventures a Plzeňský Prazdroj. V roce 2017 navštívilo naši zemi více jak 400 tis. korejských turistů. Z pohledu celé incomingové turistiky se tak Korea zařadila mezi 10 nejvýznamnějších a strategických obchodních partnerů České republiky.
© 2005-2024 OLiViER s.r.o.