iOLiViER.cz >> Reklamní agentura v cestovním ruchu >> Aktuality >> ZpravodajstvíZměny na korejském trhu: masový příklon k individuální turistice
Na korejském turistickém trhu dochází k radikálním změnám, kterými jsou úpadek tradiční balíčkové turistiky, to znamená cestování ve skupinách s průvodcem. Místo toho je zaznamenám raketový nástup přímých rezervací letenek, hotelů a všech dalších služeb spojených s individuální turistikou. Mladí Korejci již mluví dobře anglicky a chtějí poznávat svět na vlastní pěst, vysvětlují specialisté.
V rámci marketingové podpory individuálního turismu Czechtourism pro Korejce vydal Czech Coupon Book. Cílem projektu není propagace laciných programů, ale upozornění na nové destinace a atrakce nejen v Praze, ale v celé České republice, a to systémem benefitů a promo akcí. Cílovou skupinou jsou nejen individuálové, ale nově i rodiny s dětmi, které do Evropy cestují stále častěji.
Jedná se o typický asijský marketingový model, kde různé slevové formáty fungují i ve vyšších segmentech.
Česká republika patří pro Korejce k nejoblíbenějším destinacím v Evropě s více jak 420 000 turisty ročně, kteří zde tráví průměrně 2,6 dne (např. v Rakousku tráví v porovnání pouze jeden den).
© 2005-2024 OLiViER s.r.o.