iOLiViER.cz >> Reklamní agentura v cestovním ruchu >> Aktuality >> ZpravodajstvíIndie jako nový a perspektivní trh
Česká republika se snaží kompenzovat očekáváný propad incomingové turistiky z Číny. Poté? co se k ochlazení politických vztahů s Čínou přidala epidemie koronaviru a přerušení leteckého spojení, je jisté, že turistická výměna s Čínou zažije krizový rok. Z tohoto důvodu je třeba hledat nové trhy. Jedím z nich je Indie, ze které v loňském roce dorazilo do Česka přibližně 100 tisíc turistů. Specialisté nepochybují o tom, že v této zemi s miliardou obyvatel se skrývá výrazný růstový potenciál. Z tohoto důvodu českého velvyslanectví v Indii společně s Czechtourismem připravili velkou expozici na významném turistickém veletrhu SATTE v Mumbaji (Bombeji). Česká republika mimo jiné usiluje o znovuotevření přímého leteckého spojení, které už dříve mezi oběma zeměmi existovalo.
© 2005-2024 OLiViER s.r.o.