iOLiViER.cz >> Reklamní agentura v cestovním ruchu >> Aktuality >> ZpravodajstvíDíky nové reklamě pivovaru Staropramen se Rusové naučí česky
15. března 2005
Společnost SUN Interbrew, jež si zakoupila licenci na výrobu piva značky Staropramen v Rusku, zahájila novou reklamní kampaň na ruských TV kanálech. Série spotů má společný název „Hodiny češtiny“ – «Уроки чешского». Hlavní myšlenka kampaně tkví v tom, že pivo Staropramen naučí mluvit česky každého. Divák tak na obrazovce zhlédne jazykovou učebnici, ve které se Rudé náměstí střídá se Staroměstským, večerní Moskva s večerní Prahou, hektická ruská metropole s klidem Starého města Prahy.
Tři spoty „Hodin češtiny“ můžete vidět na: http://www.sostav.ru/news/2005/03/02/r1/
© 2005-2024 OLiViER s.r.o.